9; Ny outfit

Längtar tills jag flyttar härifrån. Yes thats right, jag pallar fan inte skåne längre, jag har fått nog. Behöver något nytt, en break kan man väl säga. Betyder inte att jag inte kommer sakna vissa.. men ah, jag är trött nu. Pallar inte skriva om det mycket dock.
 
AJA! Skulle göra ett video inlägg idag men kind of fuckade upp linserna i fredags, så nu har jag inga linser, och då vägrar jag göra inlägget 8D har köpt nya, så dom kommer om några dagar. Ah, sån är jag. Om jag har bestämt mig för ett visst plagg eller vad som till video inlägg.. eller bara när jag ska ut och jag inte har just den saken så skiter jag i allt. Fattar inte hur mitt huvud fungerar ibland. 
 
Vissa dagar är så jävla jobbiga you guys.. idag är en sån dag. Vill bara sätta mig på nästa tåg till St Lars och dö. Men så kommer jag på att det kostar. Och jag har inte råd att åka dit, så jag äter godis och glor på väggen tills jag tryckt undan alla känslor istället. Tur att det finns godis :D eller hur? 

Jag ska modella för en ny designer snart.. fick se en outfit som hon gjort åt mig, wih, ska bli så kul! Jag i rosa.. igen xD Ni kan kika in henne på facebook här!
 
 
Ska bli awesome! Ska hitta rätt fotograf också, får se vem det blir! 
Godnatt mina kära!

Kommentarer
Heart Jonte

Men hörru, du får lov att ringa någon dag (jag kan inte ringa dig då jag har lite pengar på luren och det kostar 2kr minuten plus att du verkar busy all the time). Måste få uppdateras lite nu känns det som. Dessutom dedär med att du trycker undan alla känslor, säger jag bara skäms.

Svar: Ringer dig i veckan darling <3
testsuckosv.blogg.se

2013-03-10 @ 23:43:58
Heart Anonym

Hur menar du med St Lars? Har du varit inlagd där förut? Mår du väldigt psykiskt dåligt? Jag menar, har du haft mkt kontakt med psykiatrin innan, för känner du såhär så kanske det är dags att ta kontakt med dem annars? /Orolig bevakare

2013-03-13 @ 20:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback