1o; Mello och lins tips!

Hejheeeej och välkommen till Minnas kvällsblogg 8D Haha nu blire alltid kvälls uppdateringar (busy woman) Happ, jobbat hela dagen.. känner ju att inspirationen om vad jag ska skriva om flödar! ;) 
Vad tyckte ni om vinnaren i Mello? Vann rätt person? Jag röstade på Yohio men jag tycker att Robin var minst lika bra, så det var inte super trist att Yohio inte vann, även om jag hellre hade sett han göra det! 
 
 
Tycker det är så kul med folk som är sig själva och som skiter i alla andra, mer sådana människor tack! <3

Köpte nya liner idag btw! :D Om ni undrar var jag köper dom så är det på pigtail, riktigt billigt och bra faktiskt och så har dom mycket att välja mellan! Helt förälskar i cirkel linser alltså.. när jag väl köpte mina första så insåg jag att jag numera inte kan leva utan dom xD 
 
Aaaah föresten!! Innan jag slutar skriva! Bästaste Konrad ritade av mig, shit han är så GRYYYYMM!! 

 
Checka hans fejja hääär!! 

Nej, nu ska jag göra mina dailies i WoW och dö av tristess! 
Kyss mina älsklingar.

Kommentarer
Heart Alexandra

Tycker det är tråkigt med människor som inte kan acceptera att vissa är annorlunda. Typ: "Men gud, han ser ut som en tjej!!! Killar ska inte vara såna osv." Orka sån skit liksom. Robin var bättre än Yohio dock!

2013-03-11 @ 22:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback