3; trött

Tiden går för snabbt när man är ledig. Mina ögon har varit så sjukt irriterade idag :/ vet inte om det är linserna eller att jag sminkat mig mycket på senaste. Gick iallafall inte alls bra att sminka sig idag, tänkte ta en massa bilder och köra facelook men det blev det sannerligen inte mycket av.
 
Blir inte mycket intressant på detta inlägget även om jag har så mycket jag behöver skriva just nu, men det är så mörkt och deprimerande. Just nu känner jag inte för att vara den som är den! 
Det var kul i Malmö idag, även om jag kanske borde fokuserat på att göra andra saker, men sånt är livet. För mycket måsten mår man inte bra av, ta en dag off allt skit säger jag ;)

 
Där står jag, lycklig över mitt frukost val! ;) choklad är gott <3 nu kommer det komma en massa haters kommentarer! "omagaaaddd du tror att du är värsta fet och måste gå ner i vikt bla bla bla" jag käkade en chips påse igår, man får väl lugna ner sig lite eller? :D 
 
Imorgon kommer lite tankar och funderingar kring ett ämne jag gärna vill veta vad ni har för synpunkter av. Tills dess får ni ha det bra puppets och sov gott! 

I know I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback