2; Redo!

Tryck F5 igen! 

Lägger ner blogg designandet för denna gången! Har inte photoshop på denna datorn så har fått klippa och klistra på paint! Inte så himla smidigt kan jag ju berätta. Iallafall, ni som läste min gamla blogg förstår att jag bytar design ungefär lika ofta som jag byter strumpor. 

Jag måste hela tiden ha nya förändringar. Annars är jag rädd att det blir tråkigt. Yes, se till att trycka F5 lite då och då annars finns det risk att något ser knasigt ut. 
 
Varför jag börjar blogga igen är för att jag faktiskt saknat det, sitter rätt så ofta.. eller ja, nästan alltid uppe lite för sent och då saknar jag att kunna skriva av mig. Detta är alltså precis samma blogg som jag bloggade på förra gången fast alla gamla inlägg är borta, utom inlägget från min lung operation, kände att jag ville ha kvar den. Den är dock sparad på min dator och inte här. Varför jag valde att ta bort allting är för att jag ville ha en ny start, blir inte mycket av det om allt gammalt ligger och skräpar. 
 
Jag tänker verkligen skriva om allt jag känner för här. Struntar i om någon tar illa upp eller om någon inte uppskattar det som skrivs här. Detta bloggandet är mest för mig, om ni vill stanna kvar och läsa så är det bara en fantastisk bonus. Iallafall, jag ska göra mig i ordning och ut i det fina soliga vårvädret! 

Knäpper väl en bild på dagens facelook senare, tills vidare får ni en bild från i förrgår. 

 
Puss puppets!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback