8; Döds trött

Wäh, hann inte alls blogga igår xD jobbade och efter det var det bara att rusa hem och fixa sig och dra ut till Malmö med Nala! Hon är så söt, gav mig en random present <3 

 
Jag tycker egentligen inte om att få presenter xD vet inte varför, har svårt med sånt. Speciellt från folk som inte står mig nära. 
 
Anyway, hann inte blogga igår med allt annat som var på g, jag visste nästan att jag inte skulle göra det så jag började på ett tids inställt inlägg och så krashar datorn mitt i allt xD satt och skrev i 10 min typ, så himla typiskt -.- idag ska jag käka godis och sen självdö. Är så jävla trött idag, vaknade as tidigt trots att jag var uppe sent och drack. Vad är grejen med det liksom? Vaknar ALLTID tidigt när jag druckigt och är as pigg Oo
 
Aja, skriver mer sen.. om jag inte somnat. 
Kyss puppets.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback