7; Fråga?

Stress. Jaaag är så jävla stressad. Gissa vad jag gör då? Tar min an nya projekt, eftersom jag tydligen har all tid i världen... NEEEEJ!! Ni får dock inte veta vad än, och det kommer säkert ta en månad till innan jag avslöjar något. Men en hel del av bloggandet kommer bli just om detta som jag ska börja syssla med. 

SUG PÅ DEN NI! 

Jag ska försöka hinna med att video blogga på söndag, har redan mitt utseende planerat men vad ska jag snacka om? Något ni läsare känner er sugen på att höra mig tjöta uti? :) Har en hel del idéer själv, men jag kan väl låta er gå först denna gången ;) Nu skriver ni säkert WORLD OF WARCRAFT, hahahaha jag känner er! ;)

Ska hinna med en smink tutorial nästa vecka också, nu när jag faktiskt har en (typ) vettig kamera! Försöka kan man ju. 
 
Jag finns på Nocturnals hemsida nu också, wiiiii! ^_^ http://www.nocturnalagency.com/modelsFemale.html
 
 
Måste säga att jag är himla stolt över mig själv. När jag var yngre så kollade jag alltid på modellerna där, tyckte dom var så himla snygga och duktiga. När jag sen började stå framför kameran så tänkte jag att om jag kommer med i Nocturnal, någonsin i mitt liv så kan jag dö lycklig.
 
Det var liksom min högsta önskan med modellandet. DONE! Får komma på något annat nu, vilket jag iof har. Och det är att börja jobba mer med duktiga designers och kanske göra lite annat än bara latex plåtningar. Har en på G med Macs Moser och en med en stylist och en annan super duktig fotograf. 
 
Nej, nu ska jag redigera vidare här på lite bilder.
Vi hörs imorgon darlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback