5; haters

Tjah tjah bloggeeeeen hur mår niiii? jag mår braaaa... nej men, så blev det sent bloggande igen, känns som om det är så det kommer vara för det mesta. Nya patchen till WoW kommer imorgon, skulle egentligen vara ledig men så tog jag extra timmar, så nu jobbar jag istället, kul för mig ;) Blir snabba puckar hem sen, testa patchen och sen raid. Hade egentligen velat köra Thunder King raidet imorgon men är man inte GM får man inte välja.
 
Aja, nu fattar ni inte alls vad jag ens skriver om. Till saken. Har en sån äcklig stalker just nu. Han skrev på min fan sida på facebook att jag är tjock och ful, att jag borde skämmas över att jag är modell och lägger ut såna bilder som jag gör för jag är så fet. Sen hittade han min privata Facebook och skrev där istället när jag inte svarade. Nu gör han narr av mitt jobb också..
 
Bitch please? Vad är det med folk egentligen. Mår man verkligen bättre av att dra ner andra. Slöseri med tid säger jag iallafall för sånt skitsnack som han sysslar med slutade jag lyssna på för länge sen. Att jag är tjock är ju bullshit. Gillar han inte hur jag ser ut.. then fine. Glo på någon annans nylle for all i care. Är så trött på idioter. KAN man verkligen inte lägga ner sin tid på lite vettigare saker istället som.. till exempel att ta en titt på sig själv? 
 
Nej vet ni vad? Haters gonna hate. Man ska inte lyssna så jävla mycket på vad alla andra säger. Bitch Im fabilous and I know it. 
 

Kommentarer
Heart Mats

Bring him to me... they will never find him again.
Well... not ALL of him anyway ;)

2013-03-06 @ 01:10:54
Heart Linda WritingL

Eviga problemet med haters.. bara låtsas som ingenting..
Jag tror det är lite av ett maktspel, de måste digitalt få hävda sig över någon annan för att de själv mår kasst.. Mest troligt är de i en kass situation i livet och får ta mycket skit och mår dåligt..
Min teori: Ofta vita lågbetalda eller arbetslösa män som känner sig hotade av starka kvinnor..

Skit i dom du vet du är bättre värd än deras bull

Svar: Tack för din kommentar Linda, så söt du är! :*
testsuckosv.blogg.se

2013-03-06 @ 11:10:49
URL: http://writingl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback